Planlægning
Alle kan lave opslag på de sociale medier, men for at få succes kræver det en god plan! Den plan er du nødt til selv at lægge, fordi den skal passe til såvel dit timetal, din arbejdsrytme og din virksomhed.
Uden god planlægning, kommer du hurtigt til at skyde i øst og vest. Så ser du lige noget der kunne være sjovt at lægge op. Så lærer dit barn at slå saltomortale, og det skal hele verden se – især dine kunder. Du skal jo gerne fremstå som en god mor samtidig med at du er succesfuld businessejer. Problemet er bare, at det mudrer budskabet.
Selvfølgelig må man gerne snige børn, hunde, gåture og alt muligt andet ind i feedet, det skal bare ikke være en daglig eller ugentlig tilbagevendende hændelse. Det kan f.eks. være du ”tjekker ud” fordi din søn skal konfirmeres. Jamen så råb det ud i verden! Det er helt okay. Det sker kun den ene gang i hans liv. Og det forstyrrer ikke planen. Din plan skal altid gå på din business. Hvad vil du vise? Hvad sælger du? Hvad er det kunderne skal bruge dig til?
Snuden i sporet, så kan du altid lokke kunderne med over på en privat profil, hvis du også synes de skal de din hund slå saltomortale og din datter som har lært at gå pænt i snor…. (Eller var det omvendt?)
